Inte gjort ett piss idag

Och det känns så jävla skönt !! Suttit i soffan och kollat på heartland som jag helt klart har blivit beroende av, har sett två säsonger på två dygn. Helt otroligt hur bra den är ;) så ett tips, gillar du hästar romantik o ja lite allt möjligt så kolla heartland ;) åker ju till Ullared imon för att shoppa med mormor :) ska ändå se om jag kan länka sidan där ni kan se heartland :p shopping freak och ullareds freak som jag är har jag ännu inte gjort någon shoppinglista så ska börja skriva de jag kommer ihåg på mobilen i anteckningarna och sen får det bara fyllas på medans vi åker dit. Aja, måste sova nu för att gå upp tidigt imon men en sak är konstig. Varje gång jag inte har bloggat eller ska bort går statistiken upp. Det är verkligen så varje gång och är superkonstigt ! Ska sluta babbla nu för det är sent och inlägget blir bara flummigare och flummigare ;) godnatt❤ Söta Zack sover i mina armar just nu ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0