Tidsinställda

Hej! Ska ju vara borta nästa vecka så jag håller på att fixa massa tidsinställda till bloggen och har äntligen lyckats fixa ett till varje dag. Fast det behövs ju mer.. Många har undrat varför jag ska vara borta nästa vecka och så, så jag tänkte berätta det nu.
 
På söndag åker min familj upp till vårat landställe som ligger på Orust. Då ska vi antingen hämta Matilda hemma hos sig på vägen dit eller så tar hon bussen upp, det är inte bestämt än. Så då ska min familj och Matilda stanna över tills på måndag och då åker min familj hem och jag och Matilda stannar kvar och ska bo själva på landet i en vecka med Zack. Och problemet är att på landet har vi inget internet förutom på IPaden längst upp i min våningsäng ibland. Men jag ska fråga mamma om vi får ta med den så vi kan blogga. Testade sist med mobilen men det funkade inte så hoppas att det funkar med IPaden om vi får ta med den.
Detta ska i alla fall bli jätte roligt och både jag och Matilda tar med kamerorna så det kommer nog bli mycket bilder när jag kommer hem så det är liksom bra för bloggen. Bloggningen kanske inte blir så jätte bra idag och imorgon för att jag fixar tidsinställda men det är bättre än en helt tom vecka i alla fall.
 
Dessutom är Matilda en väldigt duktig fotograf som fotar JÄTTE bra så kolla in hennes fotoblogg HÄR :)
 
Matilda och hennes hund Ludde på deras landställe.. finisar
 
Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHA!!! Årets skämt!!! HAHAHAHA DÖÖÖÖÖÖÖÖRRR!!!!! x'D <3

Svar: Hahaha finisar <3!!
Anna-Jean

2012-07-14 @ 16:58:31
URL: http://lillkurre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0