Tja tja bloggen ♥

Hemma från Ullared nu som ni säker märkte. Det var nån som hade kraschat eller nåt på mototvägen så polisen eskorterade bort oss som små ankungar till närmaste avfart. Måste sett så roligt ut med stor polisbil fram och polismotorcyklar lite runt om "ledet". Den avfarten förde oss typ til landet men vi följde efter en lastbil med en snygg gubbe i ;) Tog typ en timma längre än va det skulle ha gjort att ta sig hem men det gör inget. Sketa sleten och orkar inte duscha nu på kvällen så gör det imon. Dags att sova, godnatt!
 
De senaste två dygnen har jag kollat på två säsonger av heartland och idag har jag inte kollat på ett ändå :O Okejdå, kommer bli ett sista innan jag går och lägger mig men inget mer blogginlägg,för sliten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0