Det rullar ju på som vanligt nu :)

Allting är som vanligt förutom at...

•Det är FF
•Jag har ridigt idag och det är måndag
•Jag har skrattat sönder en engelska lektion med dålig humor..
•Jag äter en pizza på en måndag
• Jag har lyckats hitta min kamera sladd så jag laddar över bilder nu
• När jag hittade sladden tappade jag bort  lens skyddet...
• Statestiken är på topp

Så förutom det så är allt som vanligt... tror jag. Laddar som sagt över bilderna nu till dator så kan ni få se bilder från lite allt möjligt. Hundpromenader, linneas ridlektion och massa annat flumm så håll ut :)
Bjuder på denna super fina bild som är tagen av min personliga fotograf och kompis Matilda som driver fotobloggen lillkurre.blogg.se med MASSA superduperfina bilder :)



Nej det är inte min hunds svans som sticker ut bakom mig. Det är matildas lilla ludde ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Naw <3 Va gulligt av dig! :D

2012-06-04 @ 22:01:41
URL: http://lillkurre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0