God eftermiddag ?

Säger man så ?? Idag har jag inte gjort så jätte mycket förutom att fika med mormor, morfar och pappa då jag sov över hos dom nu på midsommar :) Hade jätte mysigt och åt massa gott men det var bara jag och Zack som sov över för det var så lite plats där för dom har precis flyttat till en lite mindre lägenhet som det bara får plats en person som kan sova över och hunden då. Har kommit hem nu och har fixat naglarna lite för dem såg rent ut sagt misshandlade ut och snart ska jag ladda över midsommarbilder från igår och massa bilder på blommor för de har en väldigt fin blogsterrabatt på balkongen som jag var tvungen att fota ;) Men vi hörs lite senare när naglarna är klara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0