Godmorgon :)

Vaknade supersent idag men det kanske inte va så konstigt då jag och Jennifer chatta/smsa till typ halv tre  :P Idag blir det mest n hemmadag förutom att jag ska åka och byta min trasiga plattång äntligen efter typ flera veckors tjat på pappa :) Och sen ska vi åka och handla lite ingridienser till en morotskaka som jag ska baka till mormor som yller år imorgon och sen behöver jag köpa lite smink :) Så denna veckan/ hela sommaren kommer det vara lite seg sommaruppdatering för egentligen är det ju ingen som sitter vi datorn hela sommarlovet och det vill ju liksom inte jag häller göra ;) Så det blir typ 2 inlägg perdag nu iframtiden och ibland lite mer och ibland lite mindre :)
Vad ska ni göra idag då ?
 
Fotograf Matilda <3

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Varför plattar du håret när du redan har platt hår asså det är ju lite konstigt??

Svar: För att mitt hår inte är helt rakt ;) Ibland kan man liksom vakna med värsta korkskruvarna och då kan det ju vara snyggt att jämna ut det förstår du. Och sen kan man ju göra lockar med plattången också :)
Anna-Jean

2012-06-24 @ 18:10:09
Postat av: sigrid

jag har inte skrivit den komentaren där uppe.. jag vet inte varför men någon idiot använder mitt namn och min hotmail och gör så jag har fått många konstiga svar på min hotmail..

Svar: Okej :) Ska se om jag kan ta upp det på bloggen så att den slutar <3
Anna-Jean

2012-06-25 @ 14:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0