Kadriljen gick la sådär..

Hemma från kadriljen nu och det gick väl lagom bra. På ett ställe skulle jag rida tät med Earnie som förövrigt är en väldigt feg ponny men då stog det publik där så han ville inte riktigt gå ut till staketet men annars var det bra. En tjej var sjuk så det blev lite platsbyte och sånt för vissa men det gick bra ändå. Pappa var med och fotade några bilder och mamma försökte filma men hon var visst inte så begåvad så det blev massa olika klipp och hon vände och vred på kameran mycket men jag ska se när dom kommer hem ifall jag kan klippa ihop någon liten film av det hela :) Om det var någon där som fota så får ni gärna skicka bilder till : [email protected] och länka eran bloggadress, insagram whatever så lägger jag upp bilderna här och ni får en massa länkar, kul va ?


Bilden har inget med inlägget att göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0