Lärar match

Hemma från brännboll/fotbollsdagen nu och det gick väl hyfsat bra. Jag spelade bara brännboll och där var typ vårt lag sämst som tur var så att vi inte kom till final vilket jag inte ville :P Sen gick vi mest runt och kolla när alla andra spela och typ finalen i brännboll och sen finalen i fotbollen. Dom som van fotbollsfinalen fick spela match mot lärarna och den vann dom också :) Grattis till dom! Nu ska jag ta och testa att fixa håret inför skolavslutningen och se hur det bli och hur jag ska ha det och sen ska jag duscha. Sen ska jag då vänta på att mamma kommer hem och sedan ska vi handla. Vet inte riktigt var och vad men det får vi se då. Kommer mer info ikväll och vill ni se bild på det jag ska ha på mig på skolavslutningen ?

Kommentarer
Postat av: Matilda

JA OFC!

2012-06-13 @ 13:52:28
URL: http://lillkurre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0