Working hard

Hej :) Det blir som ni säker har märkt jätte dålig bloggning idag :( Jobbar hela dan för att få ihop pengar. Går t.o.m minus nu så jag är verkligen i ett jätte behov av pengar. Har jobbat med att trimma hela Zack för han såg förskräcklig ut innan ( och det gör han väl fortfarande) men nu är det mycket bättre. Raka, klippte klor, borsta tänder och allt va det heter och nu får han en paus innan jag fortsätter. Tog lite förebilder förut så kan ju ta lite efterbilder så att ni får se hur det blev. Sen måste jag också duscha för jag är full med hundhår och sen ska jag äta spaghetti med kötfärsås. Ikväll ska jag också släpa med Jennifer ut på en fotorunda på ängen och så tar vi med Zack så får hon testa att ta lite porträtt och om hon orkar bära får hon låna stativet ;) Så bilder kommer komma upp i slutet av dagen :)
Canon eos 1100d / 18-55mm

Kommentarer
Postat av: Felicia Enderborg-Hästblogg

Tyvär så måste jag ta bort några utmaningar och en av dom blev denna ledsen :/

2012-06-19 @ 20:39:26
URL: http://feliciaenderborg.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Checka bloggen älsk! :) <3

Glad midsommar på dig med! :)

2012-06-21 @ 23:19:50
URL: http://www.nattstad.se/jenniferlovisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0