Åhh så gullih

Hahaha :P Var det bara jag som tänkte på Mr. Bean när jag så bilden ?
Det blev ingen gudstjänst för jag läste på hemsidan att det var någon specielll grej i församlingshemmet istället :P Så jag ska nog ut och springa så fort som möjligt och vi får se om jag får med mig någon.
Det har typ hänt något jätte konstigt hemma hos mig :O Min dator klocka som alltid går rätt osv visar att klockan är tio i 10 men alla andra klockor i huset visar att den är tio i 9 :O Jätte konstig för jag vet inte vilken som är rätt :P Och alla andra i huset sover så jag kan inte fråga dom :O Någon som vill kommentera vad deras klockor står på ?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hehe anna du är ju bara lite efterbliven! det blev ju sokmar tid idag så man ska vrida fram klockan 1 timme!!

2012-03-25 @ 18:38:51
URL: http://lowis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0