My future in the photo world <3

Tänkte nu berätta lite om vad jag planerar att göra i min foo framtid :)
Min utrustning jag har nu är väldigt klen kan man säga, har en iphone 4s som tar bra bilder, bättre än fotomobilen jag hade innan och sen har jag en nikon coolpix. Det är ju inget fel på dom men dom tar inte bilder av den kvaliten jag vill uppnå. För jag vill satsa på mitt fotande och i framtiden kunna sälja profesionella bilder, för pengar. Och leva på att fota. Men för det måste jag träna. Och då har jag min plan jag ska hålla mig till. Min mamma är väldigt intresserad av att köpa min nikon coolpix för ett väldigt bra pris (familly business ;) ) och sen tar jag de pengarna och lite av dom pengarna jag har sparat på nu i nästan ett år :) Så om jag säljer coolpix kameran och så köper jag en systemkamera för pengarna och lite som jag har sparat :) Deal ? -Yes but you aren't in it so you don't have to care ;) Men sen har jag då ett annat problem, jag vet inte vilken kamera jag ska köpa :P Antingen blir det en nikon 1 eller så blir det en nikon systemkamera :P Men jag kan inte så mycket om vilka kameror som är bra så det skulle vara jätte bra om ni ville tipsa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0