Snabba ryck

Sitter och äter en macka med Nutella och hemmagjord flädersaft :) As gott, men ska iaf iväg till konfermationsträffen nu och sen direkt till en uppvisnings sak vi ska ha :) Kanske hinner slänga iväg ett inläg på mobilen ngn stans om jag får litet tid över :) Har lite srtress för att vi har franska glosor tills imorgon och en deckare som ska vara klar så jag måste skynda mig med läxorna när jag kommer hem ikväll också :P Mycket att göra men det är iaf roligare än att sitta hemma hela dan( eftermiddagen)
image description
Bild på Harry Potter vi har franska läxa om :|

Kommentarer
Postat av: Kajza

fin blogg. =)

2012-03-23 @ 20:45:48
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0