Back up

Tjooolaaa :)

Ni har inte hört så mycket från mig idag då jag har haft lite fult upp men nu på slutet har ju lilla Jennifer gästbloggat så det blev ju as bra ändå :) Borde typ hyra henne som gästbloggare :) Det jag har gjort idag är typ att gå ut med Zack, åka till M&M, handla och va med Jennifer. Nu ska vi typ och träffa fredäng och sedan vet jag inte vad som händer. Ikväll kommer nog lite bilder från Kroatien om det funkar :) För när jag var där så funkade det bara med några bilder.


Smakprov :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej , den klänningen du köpte på Nelly.com kan du skicka en länk till den för ja hittar inte den på nätet:) om du vill ;)

2012-05-20 @ 20:59:45
URL: http://photocrazyyy.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vad heter Jennifers nya Blogg Kan inte du länka den? <3

2012-05-20 @ 21:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0