God morgon :)

Har precis duschat och ska snart äta lite sen frukost :) Annars är allt bra med mig. Var ute och sprang en runda på morgonen nu efteer semstern så har man ju nästan bara latat sig och ätit gott så jag kände att det var på tiden :) Fast man har ju simmat mycket så jag har ju hållt igång lite.  Ska torka håret och fixa mig snart och sen ta hunden på en lång skogspromenad  med mycket träning. Just nu håller jag och Zack på att träna uppmärksamhet medan vi går "fot". Han ska kolla på mig hela tiden och om jag går lite åt höger ska han tvära med mig typ "skänkelvikning. Och om jag går åt andra hållet vänster så går jag ju lixom mot honom och då ska han tvära åt det hållet och ge mig lite space för att svänga/tvära. Det är väldigt bra när man möter någon och kan korrigera honom på gångbanan så att han inte går mit i ^^.  Sedan träner vi också med uppmärksamheten när man stannar och ska gå då min hund inte är så snabbtänkt och mest lukar på så blir det lite svårt för honom ;) Haha :P
Efter promenaden ska jag åka och handla med mamma på ica max stormarknad för er som vill veta det och sedan om det blir tid över så kanske jag gör något med Jennifer och hjälper henne med en blogg hon ska starta :)
Nu får jag gå och fixa mig annars kommer jag fastna vid datorn hela dagen.


Lilla Jennifer här då :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0