Lördag, underbara lördag

Hej alla :)

Har haft en underbar heldag nu i kroatien och vi landade typ 5 i 10 kom fram till hotellet typ lite för tidigt så vi fick gå en liten promenad och dom tog vårat bagage så att vi slapp bära runt på det och nu har jag värsta bonnebrännan för att jag inte kunde byta kläder haha ;) Vi gick bl a ner till den privata stranden och åt världens godaste mat som jag vill äta varje dag men inte kommer få :( Efter det la vi oss vid poolen och bada och slappa hela eftermiddagen och sedan åt vi mat här på hotellets resturang och där var det några som hade typ efterfest från ett bröllop så att det var masa gubbar som sjöng och spela jätte fint så det var as mysigt :)

Bilder från dagen :)


Våran pool

Mera pool


Glasklart vatten <3


Min underbara jurdgubbsjuice drink! kommer leva på den och köpa och ta med massa hem! <3


solar


Hotellet


Det finns väldigt mycket vackra blommor här!


Botle brush flower heter det på engelska iaf ;)


Fina blommor

Gick inte att ladda upp med bilder nu :( Mer kommer imon :D

Kram från Kroatien <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis du blev vinnaren i veckans blogg på min blogg!!:)

2012-05-13 @ 12:28:59
URL: http://photocrazyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0