Min bästis

Nu kom vi precis in men ska ut snart igen. Anna sitter bakom mig och vetefan vad hon gör? Men hon ville iaf att jag skulle skriva ett inlägg om hur bra hon är... ! <3 Så då får man la göra det då? Kan ju börja med att säga att hon är världens bästa och underbarste! Hon är så sjukt rolig och är man nere så får hon en att bli glad på 2 sek. Har kännt henne hela mitt liv så hon är nog den som käner mig bäst. Men bland allt detta bra så är hon också världens konstigaste mupp. Och ibland helt jävla.. Men jag älskar henne ändå :'] Vet inte vad jag ska skriva nu för det finns la inte så mycket mer att skriva än det jag redan skrivit? Älskar deeeej :3 <3
//Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0