Tralalala

Tjäna! Slutat regna nu :D Kanske rider ut idag ändå :) Eller inte :( Vi får se men jag hoppas vädret blir super ;) Ska göra läxan nu för vi har matteprov imon och så ska en uppsats om alkohol och narkotika vara klar imon så det blir sten hårt jobb nu :/ Drar till stallet kl 7 och hoppas på det bästa.
Ni ville ju att jag skulle ta kort på grejerna jag hade köpt ( klädköp för länge sedan) så jag har iaf fotat ett linne nu :)
Linnet passar bäst till några ljusa shorts men aja :P - Gina Tricot 99:-
Sen hade även pappa beställt hem en fotbollströja till mig med sitt favvo lag( som jag inte vet vad det heter) där det stod mitt namn och turnummer :) Snälla pappa!
När jag köpte linne köpte jag också en grå hoddie från cubus men den får ni la se någon gång i dagens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0