Underbart mm.

Regnat nästan hela dagen och det har blåst som attan :( Fast jag har haft super kul ändå om vi inte nämner matteprover då...
Efter skolan drog jag hem te mig och sedan kom jennifer och så kom massa killar te mig och så bada vi :) Skit skoj men svinkallt :P Sen drog alla hem till mig och drack "varm" choklad och tog massa fina bilder. När killarna hade gått hem så dampa jag och jennifer runt i hela huset och sedan följde jag henne hem med Zack. Testade att cykla lite med honom på jennifers cykel och det gick jättebra ! Duktig pöjk <3
Nallebiff(Karl,kalle, krulltott) myser med fåret Zack :)
Glad frilén ?
Erik och krulltott ;)
Dagens väder ?
Fina Jennifer <3
Bitchblick från hunden efter promenad :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0