19 November // Städa + Lussebullar

Idag har det varit riktigt lungt på min front faktiskt vilket är underbart. Längesedan det var så här och jag uppskattar det verkligen.
Gick i skolan från halv tio till 12 och sedan gick jag hem och städade mitt rum och blev typ klar nu. Bara skrivbordet kvar men jag använder det inte så det tycker jag att vi kn strunta i. Imorgon efter skolan kanske jag ska baka Lussekatter eftersom jag inte tror att det är något USS möte, frågade nämligen Sofia och hon sa att det inte var det. 
Finns nästan inga Lussekatter i butik och eftersom jag har en Lussekatts fetish och det redan är i slutet av november snart tycker jag att det är fullt lagligt att börja baka. 

Kommentarer
Postat av: Cavallii

Jätte fin blogg! :)
Var gärna med om chansen att bli veckans blogg hos oss!! :D

http://cavallii.blogg.se/2012/november/vill-du-bli-veckans-blogg-gor-da-sahar.html

2012-11-19 @ 19:24:17
URL: http://Cavallii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0