Fantasias.blogg.se

Fantasias.blogg.se är en blogg jag har läst länge. Följer på både bloglovin och fb så en en trogen läsare kan man väl säga. Bloggen handlar om Josefine Pehrson och hennes häst Fantasia och deras vardagliga liv tillsammans. Man får höra om deras ridpass vardagligen varesig det har gått bra eller dåligt och får lära sig mycket av dom. Finns även en massa tips och tricks till stallet och lite om livet som tonårstjej på det.
Josefine är även väldigt duktig på att göra bloggdesigner så om ni kollar in henes blogg så får ni se hur fantastisk duktig hon är!
Jag läser denna bloggen för att jag lär mig så enormt mycket av bloggen. Det är (#nohate#) ingen liten snobb som flyger runt på sin ponny och tävlar varje helg  i fullfart och tävlar SM, msvA osv och bara rider för tävling. Josefine har en jordnära blogg. Tävlar på lokal nivå som vi alla andra, man känner igen sig så sjukt mycket och det är det jag faller för i denna bloggen. Den borde verkligen lyftas fram i bloggvärlden för det förtjänar Josefine verkligen!
 
Just nu är jag med i en tävling på Josefines blogg där man kan vinna en header och det skulle verkligen passa jättebra nu med en liten nystart på bloggen.
Var med ni också HÄR!
 
Som sagt, sjukt fina designer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0