Förlåt förlåt!

Har absolut inte haft tid att blogga det senaste dygnet men nu är jag här igen. Kul kväll igår fast lite för lite sömn kanske men aja haha.

Har precis kommit ut från att ha duschat i ca en timme efter att jag kom hem från knatten i stallet idag och hade i inpackning i håret efter vi tuperade och höll på mycket med håret så nu är det alldeles lent. Hade ju sjukt mycket smink igår efter som vi hade halloweenfest och då hade jag ett sår av latex på kinden och har nu typ fått utslag nästan. Kul. Haha nä men min Hud klarar verkligen inte av så mycket smink och skit så ska sitta med ansiktsmask snack kanske även fixa naglarna, får se hur det blir med det.


Haha ful som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0