Fuck. It's monday tomorrow!

Haft lite söndagsångest hela dagen idag som alla andra söndagar men det tillhör väl när man går i skolan. 
 
Idag på morgonen gjorde jag inte så mycket men vid två åkta jag och mamma till stallet för att ta in hästarna trots att knattet var inställd pga oklart väder och att vi ändå ska ha två knatteridningar hela nästa helg eller helgen efter det tror jag. Sen när vi kom hem komm mormor och morfar plus morbor hit och vi har ätit middag och "chillat" hela kvällen. Nu ligger jag i sängen och ska jag sova medans hunden viftar på svansen i sömnen och jag vill verkligen inte vakna i morgon men måste man så måste man.
 
Liten gullig sommarbild på vovven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0