Back Again!

Haft en lite behövlig bloggbreak nu vilket var as skön och vill välkomna alla tillbaka!
Kommer ett inlägg ikväll, lite senare om vad jag haft för mig osv så håll ut.
 
Idag ska jag iväg med mamma till stan och shoppa. Står rätt mycket på listan men som vanligt blir det väl inte så mycket alls.
Det jag behöver mest  är vinterskor, höst/vinter jacka och lite kläder i allmänhet. Bilder kommer upp ikväll på vad det blev så stay tuned som sagt.
 
Imorgon  blir en as grym dag. För är det knatte på gunnebo, sen blir det att åka hem så fort det går eftersom att mamma och pappa blev så nöjda när jag och min bror hade varit ensamma i en vecka så bjuder dom ut oss på resturang och sedan ska vi titta på Skyfall, den verkar vara så jävla bra!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0