Lipton <3

Har precis haft markarbete med rätt så mycket inslag av hoppning på Lipton vilket han tyckte var jätte kul! 
 
Lite krångligt kanske, men man rider in mellan bommarna och sedan över travbommarna, runt konen men inte för långt ut då det låg en bom där. Sedan travhoppa krysset och ut genom bommarna. Efter ett litet tag höjde vi krysset till en räcke och travbommarna blev galoppbommar.
 
Jag tycket det gick rätt så bra faktiskt. I slutet gjorde vi så att vi kom från sidan de rosa travbommarna, fattade galopp vid de rosa travbommmarna, red över de blå bommarna som nu hade blivit galoppbommar, sedan svänga mot krysset/räcket. Det var mycket svårare och både jag och Lipton var väldigt trötta och sega men det gick tillslut bra. Nöjd! 
 
Nu ska jag gå och ta en långdusch och sedan sova, har utväcklingssamtal imorgon, bläää!

Kommentarer
Postat av: Klara

Kan du skicka den bilden till mig är du gullig? ;) <3

Svar: Sure babe ;)
Anna-Jean

2012-10-11 @ 07:19:32
URL: http://sannerholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0