The One And Only

Blev lite hastigt igår så jag hann inte fixa ett inlägg innan jag åkte. Åkte iaf till Matilda och sen satt vi och fika lite med henns familj. Vi åkte sedan till Brio hennes häst och mocka, bortsta, gick promenad och sånt från typ fem till 8 nånting. Hennes mamma & syrra hämta oss, köpte lite godis och pizza. Fortsatte att goss oss hela kvällen tills vi gick och la oss. Vakna nån gång vid tre eller så av att några av hennes grannar hade fest och var lite lagom påverkade och en annan granne bråkade med dom för att dom var ute och sprang runt i trädgården och hade sig, haha. 
 
De skulle upp tidigt idag för att åka och löshoppa Brio på ett närliggande stall så nu sitter jag här hemma, klockan 8 på en söndag och har inget att göra. Får la kolla på tv eller nåt.
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHA du tog iallfall inte med att jag är världens tråkigaste kompis som sover!

Svar: Edit: Matilda är en tråkig kompis som bara sover och springer.
Anna-Jean

2012-10-07 @ 19:33:18
URL: http://lillkurre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0