Bloggar jag läswr #6

Hej!
Det var längesedan jag gjorde en "bloggar jag läser" sak så jag tänkte göra en till nu :)
 
Denna gången blir det Dressyrmupparna! Denna bloggen har ja läst typ ända sedan jag började blogga vilket var väldigt längesedan och jag började väl läsa den för att den var så känd och alla andra läste den ^^
 
 http://dressyrmupparna.se/
 
Allmänt intryck ?
det allmäna intrycket jag får av bloggen är att det är en stor blogg med mycket läsare och att både Linn och Ingrid som driver bloggen kämpar mycket med den och jag tror aldrig någonsin att båda har haft någon bloggpaus samtidigt så det är altid någon som bloggar.
Betyg: 9/10
 
Inlägg? 
Inläggen tycker jag är bra och har bra innehåll men är oftast för långa eller förkorta. Jag tycker också att de är för seriösa ibland och kunde väl dra in lite mer humor i det hela men jag vet att det är en av sveriges kändaste hästbloggar och man inte ska fjolla runt på den ;)
Betyg: 6/10
 
Design och utseende ? 
Bloggen är super upplagd och dunder fin design och finner faktiskt inga designfel ^^
Betyg: 9/10
 
Bloggnamn? 
Dressyrmupparna, hahaha varesig vad dom tycker så tycker ja det är riktigt bra namn. De båda håller ju på med dressyr och det där med muppar gör det ju hela lite tjäckt med tanke på att det betyder efterbliven. Så Dressyrefterblivna är namnet ;)
Betyg: 10/10
 
Totalbetyg: 34/40
 

 
om bloggen får "dåligt" betyg, poäng mässigt tycke jag inte bloggen är dålig för det. Jag följer ju trotts allt bloggen och gillar den. Och den är antagligen bättre än min blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0