Känner mig lite sådär då va

Är förkyld.. Kände mig febrig och så imorse när jag vaknade men jag vaknade också med inställningen att jag ska inte vara sjuk. Så det blev istället att köra ner en massa medicin i halsen och överleva dagen helt enkel, och det var det jag gjorde. Funderade ett flertal gånger om jag skulle gå hem från skolan men icke sa nicke.
Har suttit och skrivit SO sedan jag kom hem i princip och ät snart klar. Imorgon är det typ bara att skriva avslut, sånna där "hämtat från" saker och innehållsförtäckning sen är arbetet klart. Jippe!!
 
Imorgon är en dunderbra dag ska ni veta! För jag fyller år, wihoo!! 14 år is da shit! Inte minst längre vilket är super skönt tycker jag i alla fal :)
 
Hörs mer senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0