Ledig

 
Nu är det viktiga som ska vara klart, klart :) Har tränat engelska som jag kan nu, sen har jag tränat franska och den här typ klar, det är väl något ord jag inte kan. Sen har jag städat hela rummet, packat gympapåse till imorgon och lyssnat på lite musik med tiden som faktiskt blev över. Snart innan jag går och lägger mig ska jag även läsa lite ur min bok då vi har en stor sveska uppsats där vi måsta läsa två böcker..
 
Och jusste! Vi kanske ska köpa en kattunge! :D Eller rättare sagt jag ska få köpa en kattunge. Har växt upp med katt ända sedan jag föddes men sist när vi flyttade så ville våran dåvarande katt Pelle inte flytta med oss tyvärr och började springa bort och tillslut sprang han bort till min homie Jennifer så nu bor han lyckligt där och vill inte komma tillbaka.
Men jag kan i alla fall inte hålla mig längre från att skaffa katt så vi funderar lite smått på att göra det och har mailat med lite uppfödare och så nu. Och då kommer det vara jag som har fullt ansvar för katten och alla veterinärkostnater etc. så när jag flyttar hemifrån får jag ta med mig min katt isf. Lite taggad nu då va även fast det inte ens är 50% säker att det blir någon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0