Liljas Brio

Hej!
Det har ju inte varit världens bästa bloggning idag, men men :( Just nu sitter jag i soffan och ska plugga lite SO och Svenska för vi har två inlämningar i det. 
Har vart en rätt så trög dag idag då två av mina bästisar (haha vad fjolligt det låter ^^) var borta, men som tur var hade jag ju David där som räddaren i nöden :) Jennifer åkte till Cypern idag och jag hoppas att du redan har blivit lite brun åt mig idag, det skulle behövas här hemma i Antartiks ;)
 
Och Matilda, vad gjorde hon idag då? Jo,hon var "hemligt" ledig utan att någon visste vad hon gjorde. men det visade sig vara så att hon köpte en häst tillsammans med sin syster Anna i skåne. Riktigt avundsjuk blir man ju då, hahaha. Fast som tur är får jag träffa sötnosen redan imorgon då vi åker upp till Brio som han heter direkt efter skolan och jag tar självklart med kameran :) Så var berädda på bildbomber imorgon :)
 
Nu ska jag då fortsätta med min lilla pluggstuga här då så ses vi senare :)
 
Bild lånad från Matildas fb ♥  "Lilla" Brio som han heter ;) Matildas syter ( på bilden ) är väldigt lång men hästen är ändå större, måste vara en riktig bjässe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0