Lördag 8 September

Sitter i soffan och kollar på "The Bachelorette", det är så dåligt så att det har blivit bra. Undertiden äter jag frukost och ska fixa lite tidinställda, någon som har tips på vad ni vil läsa?
 
Idag ska jag inte göra så jätte mycket nu på morgonen. Lite bloggfix och sånt. Klockan 17 ska jag till stallet för insläpp av hästarna och jag funderar på om jag ska komma liite tidigare för att fota. Har ju inte så mycket bilder på ridskolehästarna så man kan ju passa på när man har chansen.
Uss har ju helgarbetslaget nu i helgen så tar med kameran då med.
 
Och på söndag är det rådasjön runt, där alla klubbar som ligger i närheten av rådasjön anordnar aktiviteter. Så på Gunnebo kommer det finnas Knatte ridning, Vuxen provapå ridning och vi kommer bl a visa våran reklamfilm. Så hjärtligt välkomna till Gunnebo RS kl 11 på söndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0