Magic Brush - Review

När jag var på Göteborgs Horseshow iår, så köpte jag ett set med Magic Brush för att testa dom. Och jag använde dom faktiskt inte på hela våren då jag alltid glömde de hemma tyvärr. Men igår, fick jag skjuts till stallet och när jag letade lite bland hästsakerna hittade jag dom, oanvända. Så jag tänkte varför inte ta med dom och testa vilket jag gjorde.
Ärlig talat tycker jag att dom var riktigt praktiska och bra, funkar till det mesta och Bakus tyckte också att det var väldig skönt. Tror nog att det skulle vara riktigt bra till att tvätta hästen med då den ser till att allt blir tvättat och att inga schamporester blir kvar i pälsen. 4/5 får den utav mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0