Min åsikt om iPhone 5

Har fått lite kommentarer om att ni vill höra vad jag tycker om den nya iPhonen som släpptes igår, så visst kan jag berätta det.
 
Har ju varit sjuk nu i ett par dagar och med den uttråkade tiden man får så satt jag och kollade lite live på nätet när dom släppte iPhone 5 igår vilket var väldigt intressant.
Personligen fick jag ingen WOW känsla som man fick när fyran kom ut, det var med som en uppgradering av 4s.
 
Δ Det dom har gjort är att dom har gjort den snäppet långre så att det får plats en rad till med appar och bättre grafik.
 
 
Δ Dom har satt kamerablixten lite längre ifrån kameran så att det inte blir det där suddiga vita ljuset när man tar kort.
 
Δ De har gjort om designen lite med aluminium baksida, smalare och väger bara 112g.
 
Δ Nytt operativsystem till IOS 6, snabbare med längre batteritid.
 
Sen är det säker massa andra småsaker som jag inte fattade, menmen.
 
Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0