New Zeeland 2012

Vi började våran resa i Auckland där vi bodde hos några gamla grannar som mamma och pappa bodde brevid när dom bodde där. Här sitter lilla jag i deras båt medans vi fiskar, haha vad liten jag var ^_^
 
 
Här är då jag med fisken jag fånga, hade på mig en ful surftöja för att jag hade bränt mig som in i helvete ^^


 
 
 

En strandsmileys :)
 
De tre bilderna under var från en kvällspromenad nära hamnen :)



De fyra nästa bilderna är från en A&P show. Det är en slags marknad där man kan tävla i tex största pumpan och kan kan tävla i vem som klipper en alpacka fortast eller vems ponny som är finast osv. Riktigt cool lantlig sak.





Sen är resten avbilderna från när vi vandrade Milford Track i 4 dagar :) Googla det om ni inte vet vad det är ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0