Nu funkar det igen :D

Hyper taggad och glad nu :) Internetet i vårat lilla hus har fått en liten gullig blackout under dagen. Den kanske har fått en förkyldning precis som jag ^_^
 
Idag har jag iaf kollat på lite mer photoshop filmer och lärt mig lite mera. Sen har vi även haft middag tillsammans med mormor och morfar.
Känner mig fortfarande inte frisk och tror inte det blir något liseberg imorgon för mig då jag nyser ca 15 ggr/minut så jag stannar hellre hemma och blir frisk istället för att bli sjukare. Stannar även hemma från knatten imorgon så jag somsagt vill bli frisk för att vara sjuk är det tråkigaste som finns.
Om det blir så att jag blir bätte mot kvällen kanske det blir filmkväll eller så men jag är inte säker än, det får vi se imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0