Oh vilken rolig dag!

Har verkligen haft en dunderbra dag idag! I skolan så blåste vi lite ballonger och hade skolfoto mm vilket var kul. Sen fick jag ju även prova på att vara engelskalärare vilket var minde kul, men men.
Sen efter skolan så var jag hemma ett litet tag och fixade det med Zack och lite sånt och sen åkte jag iväg till stallet :) I
stallet hade vi Barn & Föräldrarkurs vilket gick bra. Efter det hängde jag runt med Felicia (Hej Felicia!! :* ) och hjälpte till lite med Zima och sånt. När Klara kom upp efter ha ridit Madeira så bjöd gullungen på kexchoklad och jag fick mig värsta sockerkicken och dampa loss. Och efter det så körde vi spjutkastning vi Gunnebo trädgård för att vi kunde :)
 
Dunder dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0