Onsdag 19de september

Hej!
Ledsen att jag inte har hunnit uppdatera under dagen men jag har vart i skolan och läste min bok när jag kom hem för att den är så jävla bra plus att det är en läxa :/
Ska ta och göra hamburgare nu och sen får jag skjuts till stallet för det blir enklast att få hem mig då jag inte kan cykla för att det typ är minusgrader och svartare än kolsvart när jag kommer hem.
Har inga inställda på g men kanske kan fixa ett att läsa under tiden jag rider och sen blir det uppdatering när jag kommer hem :) Ska ju hoppa baracka eftersom vi inte har några sadlar nu och jag slår vad om att jag kommer ramla av så kan inte lova uppdatering ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0