Galet bra dag!

På teorin idag målade vi skelett på hästarna med kyllera för att få uppfattning om hur det verkligen ser ut inuti hästen och lära oss vad delarna heter osv. Det var sjukt kul och har man en egen häst är det något jag rekommenderar då man sedan kan longera hästen och se hur benen rör sig under arbete. Riktigt coolt!

När jag kom hem duschade jag och kollade på Liverpools match från i söndags då jag var borta. Jordans mål var ju fantastiskt och jag bara älskar den pojken mer och mer för varje dag som går. Grym e han!❤
Nu har jag klickat igenom alla mina 800 olästa bloglovin då jag tycker det är sjukt irriterande när det ligger och väntar på mig och ska jag sova nu då jag ska till Frölunda med Jennifer imorgon och bränna cash. Pengar ska spenderas på smink, nagellack och mobilskal bara för att det är påsklov och jag inte köpte mig något godis så lyxar till det på annat vis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0