Godmornin' y'all

How ya doin?
 
Skälv mår jag fint, lite stressad äver skolan och sån skit men det är väl bara att ta tag i det och får det gjort. Hade tänkt att min NO grej som heter livets kemi skulle bli klar idag då mamma än typ bra på det och hon får hjälpa mig innan hon åker till china med jobbet typ imorgon eller på tisdag. Sen får Idrott och hemkunskapen göras under veckan helt enkelt. Har studiedag på onsdag tror jag (från lite osäkra källor) så får typ fortsätta med alll sån skit jag har skitit i då.
 
Många har frågat hur det har varit i Portugal och sånt då jag inte lagt upp så många bilder eller skrivit om det så jag tänkte att jag gör en film med bilder och klipp från resan så får ni se det när den är klar.
 
Ska cykla (för första gången iår) till stallet och knatten idag och känner att jag kommer ha sjuk träningsvärk efter att bara ha cyklat den korta biten, så otränad är jag. Men det blir ju beach 2013 snart så måste komma igång med träningen igen när jag blir lite friskare. Typ imorgon då.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0