Sommar 2013

Tänkte berätta lite vad som häder under sommarlovet då jag läste det på en annan blogg vilket jag tyckte var väldigt intressant. 
Vi börjar med skolavslutningen som är nån gång i Juni på en fredag skulle jag tro. Måndagen efter tar jag och Matilda och flyger till London med farfar för att sedan ta bussen bort till Pourtsmouth och Gosport där han bor och tillbringar en vecka i förhoppningsvis soliga England. Sedan tar vi bussen och flyget hem själva och förhoppningsvis går det som planerat utan att vi landar i Grekland istället för Sverige även om det skulle vara skönt.
 
Några veckor kommer att spenderas hemma och på landet och jag ska försöka se till så att jag kan ta upp tjejerna för en vecka i stugan utan föräldrar som förra året fast med Jennifer och Issa denna gången också om dom kan. Det var sjukt roligt och skönt i somras med Matilda.
 
 
Sen den sista saken som är planerad är faktiskt att åka till England en gång till, denna gången med mamma och pappa och vi ska typ åka till Saltash där pappa växte upp och vi ska även åka runt till olika ställen i hela England. Ska även hänga en del i Gosport där farfar bor och träffa massa släkt och vänner. Detta kommer verkligen bli supermysigt!
 

Kommentarer
Postat av: Matilda :*

träffa "vänner"

Svar: "vänner" ja :*
Anna-Jean

2013-04-16 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0