Bästa dagen på länge

Allt har blivit rätt idag och jag är sjukt nöjd med allt! En sådan där dag man önskade att alla dagar var.
 
Fick klart rummet och allt i iordning och städat, så skönt! Första gången sedan förra året det har varit riktigt rent i mitt rum då jag har levt i kaos när jag har gjort om rummet i två månader.
Sen åkte vi till hööks i kållered och de ska flytta till nybyggda lokaler den 21 februari så de hade utflyttningsrea och hade 50% på massor av saker och det fanns ett stort sortiment. Och allt jag provade passade, typ glädjetårar på det då det aldrig finns i min storlek där annars. Fick med mig lite kläder hem och det kommer ett inlägg om det imorgon. 
När jag kom hem från det var det fotbollsmatch som skulle kollas på och Liverpool zlatanerade Swansea med 5-0!
Ja zlatanera är ett ord och det är till och med ett verb. Det betyder "dominera" eller "göra något med kraft". Haha dessa nya ord som kommer till ordlistan är riktigt roliga ibland.
 
Sen var de ponnyakuten och så har vi haft gäster på kvällen. Så en toppendag helt enkelt.
 
Ni frågade om jag kunde visa rummet i en film så nu har jag filmat och ska sätta mig och klippa till röst och lite musik kanske. 
 
Puss & Hej <3
 
För mycket power i en och samma bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0