Feb. 17, 2013

Hej hej byggare Bob här! Nej men hej på er! Hela morgonen och dagen har jag byggt ihop alla grejer och jag är fortfarande inte klar. Kanske för att pappa gjorde sönder en del igår haha.
Blev ingen knatte idag då jag har så mycket att bygga och fixa idag och vi har gäster senare så måste få det klart.

Nu bär det av i snöstormen till hööks för att fixa lite saker och kläder till praon som börjar imorgon och jag ska ju praoa på min ridskola så det ska bli kul. Får inte glömma av att fixa alla papper och sådant till imorgon men jag börjar klockan 13 så jag hinner nog.

Det är ponnyakuten och fotbollsmatch som ska kollas på ikväll så jag har mycket göra, haha.


Kommentarer
Postat av: Klara

Byggare bob :'''''''''''''''''''''''''''''''''''''D

2013-02-17 @ 20:16:57
URL: http://sannerholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0