Ikea

Hej hej! Vaknade precis och måste typ skynda mig lite. Idag ska jag, mamma och pappa åka iväg till ikea och handla saker till rummet och kanske ( förhoppningsvis) till hööks också då jag har slitit ut i princip alla mina ridkläder, haha.
På ikea ska vi köpa allt utom säng eftersom att pappa flyttar ut från sitt hemmakontor i juni och då ska det rummet bli ett gästrum och då ska min nuvarande säng vara där inne. Så jag måste vänta till juni innan jag får köpa en ny säng men det är bättre än inget då allt annat ska köpas och monteras idag. Sen på kvällen har vi gäster så måste umgås lite med dem vilket ska bli superkul då jag inte träffat dem på flera månader <3
 
Visar i ett annat inlägg vad jag köpte igår vilket var 2 små saker men ändå ;)
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken fin blogg du har! :)

Svar: Tack detsamma! :)
Anna-Jean

2013-02-16 @ 10:48:28
URL: http://amandaappelberg.blogg.se
Postat av: ronja norlén

åh älskar att gå på ikea haha! :D
förresten ska vi följa varandra via bloglovin? :)

Svar: Tyvärr så gör jag inga bloglovin byten ;)
Anna-Jean

2013-02-16 @ 12:14:41
URL: http://ronjaglader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0