Rummet nu

Vet att det är några som vill se hur det går med rummet. Det är bara två väggar som ska målas klart ( fönsterväggenoch väggen där sängen står nu) och sen ska det möbleras och dekoreras. Bilderna är tagna från när jag står på sängen så nu får se det ur det perspektivet, haha. 
Sängen ska stå som den står nu ungefär fast det ska bytas ut mot en dubbelsäng förhoppningsvis och ställas in mer i hörnet, men ungeför där. Och sladdarna ska flyttas så jag inte har dem hängande i huvudet. Ett nattduksbord ska stå vid sängen och sen ska det sättas upp tavlor på alla väggar men på denna hade jag tänkt något som liknar denna. Den är större i verkligheten så den borde passa bra vid sängen.
 
 
Som sagt, sängen ska bytas ut och då kommer det inte vara en sängkant i vägen. Fönsterväggen och sängväggen ska målas då de inte är vita utan gråa av någon konstig anledning. Under fönstret längsväggen ska det vara en byrå till förvaring då jag har tagit bort bokhylla, byrå och skrivbord så det kommer behövas men mycket ska slängas också.
 
 
 
Som ni ser i hörnet så står garderoben där och det blir lite plats över innan dörren och där hade jag tänkt att ha en stol och en tavla på väggen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0