Veterinären

Hej! Det visade sig igår att vi skulle åka till veterinären med Madeira idag och jag kom hem sent igår så han inte blogga då jag behövde sova.

Så idag blev det att gå upp vid sju för att steka lite mera pannkakor och sedan gå iväg mot stallet. Sen gick jag och Sanja och lastade och rullade iväg mot Åby. Kan väl inte såga att de är jätte bra och fet är bara vi här men det är bättre än inget.

På måndag ska vi åka iväg och kolla Bakús också men då kanske vi åker till Ale istället.

Nu ska jag springa lite med henne i hältgången och sedan ska vi röntga så vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Carmela

Sv. Tack, det samma! Allt bra? :)

Svar: Är är allt bra, hur är det själv? :)
Anna-Jean

2013-02-21 @ 20:22:51
URL: http://carmelas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0