27 Januari 2013

Det började med att jag vaknade upp i soffan eftersom mitt rum är helt kaos nu när jag gör om. Gick upp, åt frulle och började sedan måla och var klar x antal timmar senare. Resten av dagen har spenderats med blogg och pluggande. Har räknat lite matte och läst. Har lite skuldkänslor eftersom jag inte kunde åka till stallet och de andra fick ha knatte i snö storm men måste verkligen få allting gjort här hemma innan jag börjar med något nytt, anars blir det bara mer kaos.
 
Nu ska jag bara skriva lite mer blogginlägg, kolla på matchen klockan 17, Liverpool v Oldham athletic och förhoppningsvis vinner Liverpool och klättrar lite i tabellen med tre poäng mer. Sen ska jag måla ett till lager, det sista lagret och sedan kolla på ponnyakuten och fixa iordning för i morgon då skolan börjar.
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haft en bra helg? :)

Svar: Ja tack :) själv?
Anna-Jean

2013-01-27 @ 16:53:56
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0