Bästa söndagen

Hello y'all!
Vaknade faktiskt vid nio idag som jag anser som tidigt och var pigg. Idag kommer bli bästa dagen. 
Ska till stallet och ha knatteridning för första gången på typ 2000 veckor känns det som då jag har varit sjuk och det har varit jullov och allt sådant, men nu är jag back on track.
Under tiden jag är i stallet är det match, Liverpool v Manchester United så jag får spela in det och kolla när jag kommer hem. Måste även koppla bort alla sociala medier som twitter osv då resutlatet kommer antagligen stå där. Hoppas på att LFC vinner men vi får se hur det går då Manutd  ligger etta på premier leauge och matchen är på old trafford vilket är deras hemmaplan. 
Och efter matchen är det ponnyakuten som gäller. Haha det är så gulligt så att man måste verkligen kolla på det.
Det var min dag. Hur ser eran dag ut? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0