This or that svar

Vad roligt att det var så många som skickade in this or that, jätte kul verkligen. Jag tankte svara på dom nu och kommer inte utvärdera alla utan bara dom jag känner att det behövs på.
 
Hus/Lägenhet 
8an/7an 
stationär dator/ laptop 
PC/mac 
ponny/ häst 
varmt/kallt
dressyr/hoppning 
stallkläder/vanliga kläder 
mobil/dator 
kamera/mobil 
vinter/sommar 
morgon/kväll
 
glee/one tree hill 
gbg/sthlm 
hawaii/australien 
jättemycket smink/ pyttelite smink 
moppe/bil 
primeboots/ johnny bulls
 
hund/katt 
nattstad/blogg.se 
marinblå/röd 
gina tricot / monki 
rida privat / rida på ridskola 
pojkvän / singel
 
Sommar/Vinter 
A&F/Hollister 
CFIL/BEHK (hahahah) För er som inte fattar är det våra klasser i skolan, haha,
Hästar/hundar 
converse/palladium 
vår/höst
 
Tv/ dator 
chips/godis/popcorn 
lunch/frukost/middag 
singel/pojkvän 
bästa vän/pojkvän 
sommar/vinter 
australien/england
 
mobil/data 
Smink/utan smink 
Singel/pojkvän 
Sverige/utomlands 
Pizza/MacDonald's
 
Blogg.se/nattstad? 
Bad boy/Nice boy
Rakt/lockigt hår
Choklad/annat godis? 
Matte/No
Rihanna/Katy Perrie? (Stav)
 

Eric Saade/Danny Saucedo 
1D/JB
 
CRW/Jofa 
Sol/inte sol 
Godis/Frukt 
Cookie/Romeo 
Jofas peddo min/cp min 
Guld Jofahjälmar/CRW hjälmar 
Instagram/Facebook 
Snapchat/KIK 
Facebook/blogg 
Blogg/instagram

Kommentarer
Postat av: elin stridh

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Tyvärr gör jag inga bloglovinbyten då jag bara följer de jag knner, men tack ändå :)
Anna-Jean

2013-01-27 @ 19:22:55
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: Astrid

Toppen! <3 :*

2013-01-27 @ 20:01:14
URL: http://nattstad.se/sweeheart
Postat av: Klara

vart e mina?? Hahahaha skojja ;)

Svar: Haha ännu en gång tabbar jag mig haha <3 de kommer :*
Anna-Jean

2013-01-27 @ 22:05:18
URL: http://sannerholm.blogg.se
Postat av: elin stridh

to bad :D

2013-01-28 @ 14:32:10
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0