Vad jag ser fram emot, 2013

2013 tror jag helt enkelt kommer att bli ett grymt år.
 
Nu redan på sportlovet ska vi antingen åka till något ställe att åka skidor några dagar bara men eftersom mamma hatar att åka skidor funderar vi på att boka in en lång weekend i New York några dagar för att shoppa runt och ha det gött.
Sedan ser jag väldigt mycket fram emot sommarlovet som kommer bli grymt och förhoppningsvis bättre än förra året om det nu gå att slå någonsin. 
Och efter sommarlovet, in i oktober åker våran familj till Hawaii i tre veckor och har det gött. Flyger även över till San Fransisco några dagar för att gå på lite outlets och shoppa loss helt enkelt så det är bara att börja spara helt enkelt.
 
2013 kommer bli GRYMT!
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag förljer med i resväskan bara så att du vet!!

Svar: Okej :)
Anna-Jean

2013-01-07 @ 08:17:59
URL: http://sannerholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0