Blää

Jag hatar verkligen att vara sjuk! Speciellt när det finns massa annat roligt att göra. Var inte med på gympan idag i hopp om att bli bättre men det känns nästan bara som om jag har blivit sämre. Så imorgon ska jag skippa gympan igen, anatgligen ridningen också ( :'( ) då jag mår skit för tillfället och så ska jag hålla käften stängd.
 
Det jobbiga är att jag helst är forever alone när jag är sjuk och vill inte att det ska vara massa som tycker synd om mig och de flesta jag känner vill gärna "trösta" och "tycka synd om än" vilket är sjukt irriterande. Så ända sedan jag kom hem idag och duschade så fort jag klev in genom dörren har jag legat i min säng, kollat youtube, bloglovin och sitter nu och kollar fotboll. De ända gångerna jag har gått utanför rummet är när jag har hämtat mera te eller blåbärssoppa, sjukmat at it's best.
 
Nu ska jag kolla klart fotbollen och hoppas att England vinner, dom ligger redan i ledningen med 1-0 mot Montenegro så det ser posetivt ut.
 
 
Världens bästa igår på U21 matchen mot Österrikes 21 lag. 4-0 vann dem med såklart och har varit obesegrade de senaste 9 matcherna. Kungar e dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0