Effective

Hunnit med massa saker sedan jag kom hem :) Jag har hunnit springa en liten runda på tre kilometer men det räckte för mig att bli trött med tanke på hur dålig kondition och otränad jag är. Beach 2013 woopwoop! Det var faktiskt mitt mål från utvecklingssamtalet igår att jag ska förbättra min kondition och där med springa minst en gång i veckan. 
Sen har jag duchat och kollat på en riktig chick flick på netflix som heter Beauty & Briefcase och var en typisk mig film. Gudomligt bra var den! Jag har också läst lite ur ett häfta vi ska ha läst tills imorgon och nu ska jag göra the final touch up på min bokrecension som jag ska lämna in imorgon.
 

Kommentarer
Postat av: Theresia & Sophie

Du har nu chansen att vinna en design av Anna Form på vår blogg, klicka in här för att läsa mer och delta :) --> http://staybrave.blogg.se/2013/march/vinn-en-design-av-anna-form.html

2013-03-07 @ 19:07:53
URL: http://staybrave.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0